Mamaegi Kızlar selam, gebelikte hangi magnezyumu kullanıyorsunuz? Ben magnimore plus kullanıyordum bitmek üzere bir de fiyatı biraz pahalı gelmeye başladı artık sabah akşam içiyorum çok çabuk bitiyor.
Bimiyendis Mamaegi hangisi iyi bilmem ama kesinlikle magosit kullanma gaz yapıyor 😂 bir arkadaş burada ocean önermişti o da magosit gaz yapıyor ama bu yapmıyor demişti
Mamaegi sevaldqn1 sağlık ocağı da yazar sanırım magnormu değil mi babam kullanıyor benim dedim acaba gebelikte kullanılıyor mu aynı zamanda
Patatesliyumutta Magnorm kullanıyorum şuan, ilk magosit kullandım ama onun hiçbir faydasını göremedim.
Minigiim-vebenn52 Patatesliyumutta magositi günde bir kere mi kullandınız yoksa sabah akşam mı ? Doktor sabah akşam dedi ama kafam karıştı eczacı da üstüne günde bir yazmış haricinde maden suyu da içiyorum fazla gelir mi diye düşündüm
Patatesliyumutta Pinark92 benim kramplarım çok erken başladığı için ben 12. Haftada başladım magnezyuma, şuan 34 haftalığım düzenli kullanmaya devam ediyorum
Patatesliyumutta Minigiim-vebenn52 günde 1 defa alıyordum ben soda içip ve muz yiyordum hergün ona rağmen çok fazla kramplarım vardı. Magnorm a geçince dünya varmış dedim