Cansucannnnnnnn ben 5 ci gunde yapmistim cnm.testi sokunce cok silik gorduydum .emin olayim diye 6 ci gunde yapmistim ayni senin gibi cikti .inslh geliyor bebis. Bukadar ciktiysa devami gelir allahin izniyle yine yaparsan test at resim. Ben 10 cu gune kadar yapmistim hergun inanamayip🤲🤲