Kızlar bende geceleri yaşıyorum Bi anda pır pır hızlıca atıyor uyandırıyor beni nefessizlik ve bas dönmesi yaşıyorum o an, bunlar hormonlardan ya da kan değeri düşüyor ondan olabilir cok doğal hamilelikte ama panik atağım da var başıma böyle bise gelince noldu yine diyip atağı çağırıyorum korkuyorum titriyorum sanırım ilacımı baslayacagim ama öncelikle tahlil verdim 20.haftadayim