Aynurkrm Kızlar 20. Haftada servikal tam sınırda dedi doktor prulaton iğne ve progestan devamlı dedi 22 haftalık olduk kontrolüm var tekrar ölçülecek 25mm altı çıkarsa dikiş dendi sizlere kaç mm iken dikiş atıldı 22 . Haftada ölçüm kaçto?
Gamzeli63 Aynurkrm 23+6 da detaylı ultrasonda 22 mm çıktı aynı ilaçlarla tedavi başladı dikiş atılmadı aynı seviyede devam ediyorum 15 günde 1 kontrole gidiyorum. 27+3 um çalışmaya devam ediyorum
Pamuk Aynurkrm Serklaj oneririrse mutlaka yaptirin. Ben yaptırmadım bisey olmadi sözlerini bir kenara bırakın lütfen.Bende serklajliyim.
Nurmert Aynurkrm 22yi bilmiyorum da 23+1de 28mm ydi serklaj gerekebilir 1hafta yatarak geçir dedi doktorum iğne ve ilaç verdi 24+2de 21mm ve hunileşme ile serklaj oldum
Premsesko Aynurkrm merhaba 20 haftada kaç çıkmıştı ? Bende 21 de 32 çıktı ama huzursuzum haftaya tekrar baktıracağım.
Ziynet_demirkan Ben 17 haftada serklaj oldum kısalma ve açılma başlamıştı daha öncesinde 20 haftalık gebelık kaybım var
Gamzeli63 Aynurkrm evet kullanıyorum haftada 1 olmak üzere yaklaşık 1 buçuk aydır 27+3 üm 35. Haftaya kadar da kullanmaya devam edecekmisim pregestan fitille beraber doktorum öyle söylemişti
Defnes-Mom Nurmert hunileşme geçti mi serklajdan sonra? En son kaç ölçüldü uzunluğunuz işlemden sonra ya da en son gittiğiniz kontrolde
Aynurkrm Premsesko tam sınırda çıktı 25 mm 26 mm ilaç ve iğne ile ilerledik çarşmba 22.+2 oluyorum kontrolüm var
Premsesko Aynurkrm bol istirahat edin inşallah kısalmaz bazen uzuyormuş ben genelde yatıyorum kısalmasın diye ama mecbur evde biraz kalkıyorum. Bende çok korkuyorum bende Şuan 22+2 yim
Aynurkrm Gamzeli63 bende haftada bir iğne kullanıyorum tam yaptırıyorsunuz değil mi progesteron fitili de günde 3 sefer fitil dedi doktorum ama gün içinde atıp 1 saat yatmama rağmen kalkınca beyazlığı jel gibi komple akıyor gündüz içip gece fitil olarak kullanmayı Düşünüuorum siz nasıl kullanıyısunjz
Gamzeli63 Aynurkrm evet iğne haftada 1 tam. Fitili bana günde 1 önerdi bende gece yatmadan önce kullanıyorum sabah aynı akıntı bende de oluyor hatta gün içinde bile az az devam ediyor o çok normal ilaç fazlasını atıyor
Gamzeli63 Mymommm rahim ağzı kısalığı demek azaldikca erken doğum riski oluşuyor ben şuan erken doğum riski yaşıyorum 22mm benim uzunluğum.detaylida farkına varıldı benim doktorum serklaj(rahim ağzına dikiş atılması)yapmadı ama benim durumumda olup serklaj yapılanlar var
Aynurkrm Gamzeli63 ben normalde ağızdan kullanıyordum uyku hali dişinda yan etkisi yoktu bana daha rahat geliyordu ama fitil olarak kullanmak rahatsız ediyor doktorum fitilin daha etkili olduğınu söyledi ama çok kötü hissediyorm fitil olarak kullanırkrn akıntı yapınca vesaire
Gamzeli63 Aynurkrm akıntı yapması beni endişelendirmiyor ilaçlar işe yarasın da sık sık çamaşır değiştirmek zorunda kalıyorum sadece