Gldn Kızlar ben dişhekimiyim size bilgi vereyim. Gebelik sırasında röntgen çekilmez ve olabildiğince antibiyotik kullanılmaz.Fakat çok fazla şişlik oluşturan bir iltihap varsa uygun antibiyotiği doktor reçete eder. Çok ağrı olduğu durumlarda gebelik de sıkıntıya girebiliyor, dişin sinirleri alınıp geçici dolguyla idare edilerek ağrıdan kurtulabilirsiniz. Tedaviler 2. Trimestrda daha güvenli yapılır yani 3-6 aylar arası. Doğum sonrası da tedaviyi başlayan kişi tamamlar. İşlem sırasında yapılan uyuşturucu iğnenin dozu çok az olduğu için bir zararı dokunmaz. Yine de dişhekimi kontrolünde olduğunuz kadın doğum uzmanından izin verdiğine dair kağıt isteyebilir. Direkt onu alıp giderseniz tekrar vakit kaybetmezsiniz. Devlet kurumlarındaki imkanlar bazen yeterli olmuyor o yüzden özel polikliniklere gitmek de gerekebiliyor. Yine de kesin çözüm muayene eden hekim tarafından tavsiye edilecektir.