Dilaam benimkinde hamile kafası mı yoksa haklısıyım bilmiyorum ama ben annemle geçinemeyen bir insanım bunu da kaynanam bilir annem sen yana çok yaralarım var kaynanam da anne gibi yaklaşınca bana bende anlattım dertleştik beni huzursuz etmesinden korkuyorum annemin sürekli neyse annem de iki haftadır hafta sonunda bizde oturmaya gelip gidiyor geçen haftada beşik almış onu getirdi dünde benim bebeğimin bacaklarına doktor kısa deri panik olduk ben baya bi kötü oldum geleyim deri annem yok filan dedim ama akşam yine aradı kızım geliyorum ben seni bi göreyim diye bende tamam demek mecburiyetinde kaldım kaynanam ile evlerimiz aynı binada annemin arabasını görmüş annem bir saat oturdu oturmadı gitti seni gördüm içim rahat etti iyi değilsin söylemiyorsun dur diye geldim dedi neyse annem gitti kaynanam san su istemeye aradı eşim bizde marketten meyve almıştık onu koyacaktık onlara istemiyorum filan diye sinirli sinirli konuştu sonra suyu asansörden aldınız ki diye eşime yazıyor hep bana yazar normalde bende tavır alıyor annem geldi diye dedim eşim yok mok sesi sabah ezanında eşime yazdığını duydum birşey belli etmedim kalktım bi baktım niye gelmiş yazmış eşim de merak etmiş kızını gelmiş demiş kaynanamda iyi her merak ettiğinde koşsun gelsin yazmış eşim de merak etmiş annesi yazmış okadar sinirlendim ki anlatamam fişnikçilik yapmış resmen sen niye benim eşime söylüyorsun bana söyle hem sana mı geliyor bana geliyor ayrıca ben bunu kocamı dolduruyor gibi algıladım mallık bende ama araları çok bozuktu eşim beni tutardı aralarını düzelttim şimdi eşim annesini tutuyor yavaştan başladı ne diyim ki senin eşininiz de yani biraz düşencesizlik erkekler ve gıcık akrabalar işte özetle