minikkelebegimmm Kizlar iyi aksamlar bi sorum olcskti yumurtlama gunlerm 10 14 arasiydi dunden beri sag kasigimda batma oluyo bugun tum gun devam etti yururken aniden batma oluyor boyle bisey yasayan var mi
Dilek5555 minikkelebegimmm canım benım de tam 3 gün kasık agrım oldu sağ kasıgımda oldu sımdıde adet agrısı gıbı agrım ve ara ara kasıkta batmam var ama adetıme daha var zannedıyorum ben dusuk yaptım doktor korunma vermedı sımdı ne zaman olurum bılmıyorum ovulasyonla yakaladım yumurtlamamı
Uzayyy @minikkelebegimmm benimde sag yumurtaligimda inanilmaz bi agri vardi yuruyemiyodum resmen sonrasinda yani 3 hafta sonra hamile oldugumu ogrendim suan 16 haftalik
Uzayyy @minikkelebegimmm aminn inslh.yani demem oki yumurtlama olasiligin yuksek 2 gun boyunca dene Allahim nasip etsin insallah sanada
minnosmakarna Uzayyy bkts sizede çok geçmiş olsun Rabbim birdaha yaşatmasın sağlıklı evlatlarımız olsun inşallah 😔
Uzayyy @Dilek5555 tabii biz kendimizde olan belirtileri yaziyoruz herkesin vucudu farkli ve belirtileride cok farkli Allah herkese saglikla nasip etsin insallah