Kızlar bir şey sora bilirmiyim?Başına gelen oldumu?geçen ayın 2 si rengl oldum 5i renglim bitdi ..7-12-16-18-20-24 ilişkimiz oldu kocamla 🙈 31 i test yapdim geç çıktı ama silik çizgi vardı 2 Ocak yani bu gün test yapdim hiç bişey çıkmadı 🤦🏻♀️1 Ocak rengl vaktimdi rengl de olmadım 🥺 ee ne zaman test yapsam doğru olur?Proqrama göre geçen ayın 16-20 bereketli dövr yumurtlama dönemimmis 🤦🏻♀️acaba hamilemiyim?nasıl yapacağımı bilmiyorum 🥺