Rumeysaaa67 bizde bugün 18 haftalık olduk ilk gebeliğim oglusum olucak inşallah bebeğimin haraketi mi bilmiyorum ama ben 16,17 haftadan beri pıt pıt atmalar hissediyorum her dakika olmuyor tabi arada gelip geçiyor anlık bunu hissediyorum haraket mi bilmiyorum tecrübe yok 😂 sağlığımız şükür Allah’a yerinde bulantılarımız geçti ama ara ara oluyor gidiyor normal doğum istiyorum korksamda ama ne olur rabbım neyi nasip eder bilmiyorum hazırlık için de her ay parça parça alıyorum belli miktarda rabbım sağlıkla sıhhatle bir avazda kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻