Asilleyla Arkadaşlar ben 34. Haftadayım . Karnıma ara ara sancılar giriyor ama gaz sancısı gibi . Arada da belime atıyor sonra geçiyor Doğumla ilgili olabilir mi yoksa sadece gaz sancısı mı? Sizde böyle oluyor mu