36 haftalık gebeyim. Böbrek genişlemem var ve çok şiddetli agrılar yaşıyorum enfeksiyonum bir yükselik bir düşüyor en hastahaneye yatıracaklardı ama enfeksiyonum biraz düştü diye yolladılar aglaya aglaya en son pes edip uyuyorum doktor eğer tedavi yaparsak bebek erken doğar dedi korkuttu beni açıkcası bende bi parolla eve geri geldim 5 gün grçti üstünden sağ bacagımın üstüne basamıyorum ve oturduğum yerden agrıyo arkadaşlar bunu yaşıyan var artık dayanamıyorum ne yapmalıyım bi akıl verin lütfen