Ben 34. Haftada doktora kontrole gittiğimde 2052 gramdı. Doktor 33+3 görünüyor dedi bebeğin karın genişliğine bakıp, biraz fıstıklı şeyler ye dedi fıstıklı çikolata vs dedi. Şimdi bebeğe kilo aldıran şeyleri yiyip duruyorum. Avokado, muz, antep fıstığı, ceviz, kabak çekirdeği, süt, bol yumurta vs. Bu hafta yine kontrole gideceğiz inşallah kilo alır yavrum ☹️