Arkadaşlar dün Bagi Neo aldım bebek arabası çok da güzel ama burada bazı yorumlar kafamı karıştırdı. Bagi Neo’da çocuk sığmıyor kafası değiyor dediler. Çocuk 1 yaşını geçtiğinde böyle büyük sorunlar mı oluyor lütfen kullananlar yazabilir mi? Bagi easyfold 3 daha mı büyük? Çocuk büyüyünce kafası değme gibi ya da sığmama gibi sorunlar yaşadınız mı? Ona göre arayıp değişim sorucam.