Elif2143 bende dr lar her halukarda çocuğu pozitif görüp iğneyi yaptırıyolar diye biliyorum yani doğana kadar öyleymiş 28 de vurundum sonra doğumdan sonrada tekrar vurcaz dedi doktor söyliycem negatifse vurdurmıycam benim kanımdansa yani sorun olmuyomuş eğer pozitifse vurdurcam ilk kızım pozitifti ama doğumdan sonra iğne yapmadılar bana bilemiyorum her dr farklı bişey uyguluyo