Gamzenakit Önce ekşi şeyleri çok aseriyordum limonsuz günümü hatırlamıyorum artık ekşiye meylim yok tatlı şeyler çekiyor canım eşimde bu kız mı erkek mi anlamadık diyor 🤣 ilk zamanlarda hiç birsey yiyemiyordum 16 ya girdim biraz iştahım düzeldi bulantılarım durdu ceviz,pekmez,meyvede muz mandalina elma armut meyve ne varsa tüketiyorum seviyoruz valla ben herşeyi artık tüketmeye çalışıyorum bebeğin boyu kilosu gelişimi için sadece regenesis diye bı ilaç var aman Allahım tadı kokusu iğrenç sanki çiğ balık yiyo gibiyim mecbur yiyorum bebişim için 🥺