Bende Ayfer yanıma gidiyorum . Ablam da cihan da Ayfer Hanım da doğum yaptı. Sancı çekerken son ana kadar 1 kişiyi yanınıza alıyorlar. 2. Kişiye izin var mı bilmiyorum ama çok sıkı değiller gördüğüm kadarıyla Doğumhaneye almıyorlar die biliyorum ama emin değilim. Çıktıktan sonra bir süre amilyathanenin olduğu katta dinlendiriyorlar bebekte ilk oraya geliyor sonra odanıza çıkarıyorlar