Benim de crp değerim yükselmişti doktor largopen adlı bir antibiyotik vermişti, kadın doğum doktorundan da teyit aldım güvenle kullanabileceğime dair, kullandım. Enfeksiyonun tedavi edilmemesi ve daha da ilerlemesi bebek için çok daha büyük sıkıntılara yol açabiliyor, normal zamanda bile antibiyotik kullanmayı sevmiyoruz ama malesef enfeksiyon başka türlü tedavi edilmiyor 🙄 geçmiş olsun 🙏🏻