Ecrnsuos evet kuzum korkutmak için söylemiyorum ama doktorım bana 13/7 bile çok yüksek demşti gerçekten yüksek miydi yoksa takip edip dikkat etmem için mi demişti bilmiyprım ama muhakkak doktoruna danış en azından ilaç başlar veya ne yapman gerektiğini söyler benim kan pıhtılaşmam olduğunu tansiyonumın bundan dolayı yükseldiğini söyledi 12 nci haftadan beri ecopirin kullanıyorum tansiyonum 11 12 arası geliyor ve olabildiğince sakin kal stres yapma hiç bişey için sağlıkla kalın 🙏