Herkese selam , 5+5 haftalık hamileyim. Progesteron hap içiyorum içtikten sonra aşırı baş dönmesi ve halsizlik hissediyorum ayağa kalktığımda dengem bozuluyor bu normal bir durum mu? Sürekli bir uyku hali gözlerime ağırlık çöküyor. Bilgisi olan yazabilir mi?