Bu 3. Hamileliğim her ikisindede sütüm doğumdan önce gelmişti ama göğsümde bu kadar ağrı sızı yanma olmadı şuan 12. Haftamdayım öncedende vardı sızım ama dün gece sızısından uyuyamadım halada aynı şekilde resmen süt kaynıyormuş gibi yanıyor dokunamıyorum göğsüme bu kadar erken olması biraz korkuttu süt gelmiyor ama ağrısı çok fena içinizde bu şekilde olan var mı