Zelalm Ben 18. Haftadayn ama üç gündür hissetmedim hareketlerini bu durumu yaşayan var mı yada sizce normal mi çünkü üç gün öncesi hep hissederdim
tugcesakzci Zelalm bebeğinizin hareketlerini 28. Haftaya Kadar zaten düzenli hissetmeyeceksiniz normal bir durum yani
Nazkryk Zelalm Bir yerde okumuştum bu haftalarda bir gün hissederseniz bir kaç gün hissetmezsiniz diyordu. Yoğun olarak uyuyormuş bebek ❤️
Smyr16 Zelalm benimde 2. Gebeliğim aynen bende 18 haftaya kadar iyiydik 3 gündür tık yok ,dr gitmeye gerek var mı bilemedim
Zelalm gokyuzununogrencisii teşekkür ederim önerin için hastaneye giittm normal dedi . İkinci gebeliğim aslinda