Ben de 40+4 oldum bugün doktora gittim geldim. Hiç bir sancı çıkmadığı için bebek de gelmek istemediği için perşembe günü yatış vericem dedi doktor. Suni sancı ile dogum başlayacak. İlk doğumum da suni sancılı oldu ama kısa sürmüştü bakalım bunda ne olacak . İnşallah kendi gelir gerek kalmaz.