77Bebek35 alyamm_33 ıkıncı yumurtalama nadırde olsa gorulur yıne deneyın tutarsa ıkısıde ıkız olma olasılıgı yuksek :)
myangelson alyamm_33 çatlamış en alttan 3. Testte daha çatlama gözüküyor ama test yapmaya devam et ikinci kez yumurtlama görebilirsin belki test koyulasiyor sanki tekrar
alyamm_33 myangelson CANMM BİLMİYORUM AMA CATLAMA İGNESİ DAHİ OLMUŞTUM GELİSMEDİ İNSALLLH OLUR BU AY OLURUNA BİRAKTİMM
myangelson alyamm_33 çatlama olmuş tarihini göremiyorum fotoğrafta ama en attan 4. Testte pik olmus yumurta gelişmiş onun altındaki testte de çatlamış yumurta degerlendirdiyseniz sıkıntı yok gerisi Rabbimin takdiri artık
alyamm_33 myangelson pik olduktan sonra ful ilişki olduu Rabbim hayırlısını versin İnşallah bütün olmayan annelerin yüzünü güldürsün kucağını boş bırakmasın.
myangelson alyamm_33 amiin amin🤲🏻 o zaman sen 16 sında test yapsan çıkar eğer olmuşsa çünkü pikin üzerinden 14 gün geçmiş oluyor
myangelson alyamm_33 yumurtlamayı yeni gordugun için regl tarihini saymayacaksin yumurtlama gördüğün tarihin üzerine 14 gün sayacaksin