Hilalaydink ilacı bırakınca geçiyor.benjm öyle oldu.igne vurulmaktan beze oluşmustu kalcamda.neredeyse operasyon ile alınacaktı.cok şükür progestan seviyem düzeldi doktor bırakalım hemen dedi.biraktiktan 4-5 gün içinde düzeldi.ben yardım olmadan oturamiyordum,tek başıma kalkamiyordum,yuruyemiyordum,merdiven çıkamıyordumm 🥺