Merveburakkkkk Merhaba arkadaşlar 29+2 yim cumartesi doktora gittiğimde karın içi darlığı var ,kontrol altında olacaksın dedi doktor bebek Şuan da 1154 gr 38 cm 100 gr bir gerilik var kilosunda da bu büyük bir problem mi yaşayan var mı ?
Mamacitaa5 Merveburakkkkk anlaşılan yerin daha büyüyemiyeceğinden endişe etmiş doktor gelişme geriliği yaşamasından korkmuş olabilir ama mantıklı düşünecek olursak iç karnın istediğin kadar dar olsun karnın büyük olacak diğer karın içi geniş olan hamilelere göre o kadar aslında belki plesenta ile ilgilidir bilemeyiz siz içinizi ferah tutun yinede iyiye yormak lazım böyle şeyleri
Minigiim-vebenn52 Doktorlar anlaştı mı ne synı şeyi diyip duruyorlar bende de öyle haftamız nerdeyse aynı
Merveburakkkkk Minigiim-vebenn52 bilmiyorum kafaya çok taktım bu durumu :( etrafımda çok bilen de yok