Canookii Izmirr359418 bende 32 haftadayım iki üç hafta önce birinden akıntı gibi bişey gelmiş sonradan farkettim ama normal bunlar diye biliyorum
Mia0121 Izmirr359418 30. Haftadayım süt gelmesi normalmiki ben yaşamadım ama kaç defadır denk geliyorum ?
dicledila Izmirr359418 ben 30 haftalığım yaklaşık 22 haftadan beri geliyor gayet normalmiş doğumu tetiklemiyormuş olan kolostrum bazı annelerde sızabilirmiş
glbyzgkhn Izmirr359418 bendede oluyor şeffaf bazende sarı geliyor ortlaama 2.3 aydır şuan 35 haftaligiz
Izmirr359418 Canookii benim her gün geliyor tshirtimden farkediyorum inşallah erken doğumu tetiklemez çarşamba doktora gideceğim o zaman soracağım
dicledila Izmirr359418 bazı zamanlar özellikle sütyen kullanmadığımda geliyor yatarken üstüne yatarsam sıkıştığı için geliyor her gün değil
Izmirr359418 dicledila evet bende genelde evdeyim ve sütyen kullanmıyorum evde hiç yattığımda oluyor benimde evet baskı olduğu için herhalde