Yasanixxxx Acaba bu postu ben mi yazdım diye okudum.
Ben ilk gebeliğimde kızım olsun çok istemiştim. Rabbim de nasip etti ve kız oldu.
Şuan 3,5 yaşında bende ikimciye hamileyim 15+2 yim. Gebeliğimin ilk gününden beri erkek hissediyorum.
İki farklı doktor emin olmamakla birlikte kız gibi duruyor dediler. “Ama ben erkek hissediyorum hocam” diyorum sürekli. Onlar da bir dahaki hafta tekrar bakalım diyorlar.
Daha detaylı olmadım, haftam çok erken. Ama detaylı da bile yanılma payı olabiliyormuş. Bir kaç gündür cinsiyet meselesi ile ilgili postlar görüyorum. Yorumlarda görüyorum.
Benim de gönlümden geçen bu kez erkek bir bebiş.
Nedense onlar kız deseler de ben hep hayır erkek diyorum 🤷🏼♀️ Bedir bana bunu söyleten, içimdeki istek mi bilmiyorum. Hatta bir gün namaz kılarken kendimi Umrede gördüm. 4 kişiyiz. Kızımın yanında 2 yaşında siyah tulum giymiş erkek bir çocuk gördüm.
Hayırlısı artık. Bilmiyorum. Bu plesanta konumunu (sağda oluşunu) doktor mu söyledi size.. Yoksa bakarken kendiniz mi bakıyorsunuz. Bana genelden sağdan bakılıyor. Ultrasonu en sağda tutuyor. O yüzde sordum