sevv12 bende acaba neden hissetmiyorum diye düşünür iken, 19+5te hissettim. Sonra 21e kadar çok seyrekti hareket. Detaylıda doktora söyledim, doktor da şuankini hissettin mi dedi. Evet dedim. Doktor söylemese farketmezdim. Sizde de vardır ama güçlü olmadığı için hissedemiyor olabilirsiniz.