bende 2600 tl ye yaptırdım temmuz ayında, altan cebeci isminde bir perinatoloji doktoruna. bakacağı organa ve ya uzva göre siyah-beyaz ya da renkli olarak bakıyor. 35 dk sürdü. ultrasonu açar açmaz bebeğin yüzü kabak gibi ortadaydı ama ortada olmasada bakmak zorundaydı. çünkü gözleri eşit mi diye bakmamız gerek demişti, öyle hatırlıyorum. eğer yüzünü göstermezse duruma göre bir kaç saat sonraya veya başka bir güne erteliyormuş.
muayeneden sonra whatsapp üzerinden detaylı raporu ve tüm fotoğrafları benimle paylaştılar. ilave olarakta muayene bitiminin hemen sonrasında yüzünü her açıdan baskı alıp, çok kaliteli renkli ultrason görüntülerini vermişti.