Önemli bir durummu değilmi ben anlamadım bugün devlet hastanesine gittim detaylı ultrasona randevu aldınmı dedi ,almıştım zaten ,sonra 6hafta sonra yine gel dedi nasıl bişey ben anlamadım,özelden başka bir yere gitmicem kafam okadar karışıyor ki ,bişeyde soramıyorum hemen bak geç,bak geç yapıyorlar 🥺teşekkür ediyorum yorumunuz için