Meleky benimde 3 gün önce kanamam oldu ama yok böyle bi kanama bu üçüncü gebeliğim ve hiç böyle bişey yaşamamıştım o kanı görünce dedim kesin düşük yapıyorum hemen doktoruma gittim düşük tehlikem olduğunu söyledi daha 3. Aya yeni girdim yatıyorum hep sadece tuvalete kalkıyorum her hafta Progestan iğne vurulucam öyle cnm cok yoğunsa kanaman hiç vakit kaybetme derim