Hıımm o zaman dikkat etmek lazım ben acile gitmiştim acilde nstye bağladılar bişey Yok dediler bugün kendi doktorumda normal kontrolümüz vardı anlattım durumu idrar kan tahlili istedi ultrasonla rahim ağzına baktı kapalı bi açıklık görünmüyo dedi alttan muayene etmedi idrar sonucuma bakınca enfeksiyon yok kum var bol su iç dedi