Nurycr Dnz17 Aynı sorun bende de var. 🥲 Eşimle bir tık içimize sinen isimlerden anket açtım bakalım ne çıkacak 🤭
elifpgzlkya4 Dnz17 ilk oğlumun ismi Mehdi şimdi 32+3 haftalik hamileyim Kaan ve Furkan arasında gidip geliyoruz
rainss Dnz17 benim içimden erkek olursa diye Ufuk geçmişti Kerem Ufuk - Kerim Ufuk gibi yanına ekte bulmuştum ☺️
Minikperi Dnz17 komşumuzun oğllarının adı Edip Emre, Ahmet Kerem ve Agah Eren. Uyumları çok güzel belki düşünürsünüz 🌸
KE_A Erkek olsaydı Artun düşünmüştüm, kendine güvenen, onurlu, ağırbaşlı anlamlarına geliyormuş, öz Türkçe bir isimmiş.
Arzuanne Bizimki Ayaz babası öyle istiyor benim aklımda başka vardı Oğuz Pamir İlhan Çağatay Timur Cengiz Aytuğ Tuğkan Ayhan Gökhan Göktuğ Doğukan Tibet Atilla Denizhan