zeynep_2023 son 35 elhamdülillah 🤲🏻Allahım hepimize sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun insAllah heyecan korku hepsi stres sinir hersey var hazırlıklar bitti taşınma telaşem çıktı şimdi onunla uğraşcam riskli gebeliğim kendi evimize geçicez Allahın izniyle ama içindeki kiracı insan değil güzellikle anlattık tam 7 bucuk aydır bizi oyalıyor kasımın 11 de sözleşmesi bitiyor artık bugün noterden ihtarname cekicez çıksın diye. Kaç tane ev buldum kiracılara gidip bakmadılar bile kadının ve kocasının umrunda degil geçen hafta tatile gittiler artık telefonlarimizi acmiyorlar okadar sorumsuzlarki ..bizde kiradayız o bizi mağdur ediyor bizde ev sahibimizi Allahtan ev sahibimiz okadar anlayışlı ki yardımcı oluyor bize kendisi oturduğumuz evi satmak zorunda kaldı ev satilınca biz mecbur çıkmak durumdayız evi alan kişiler gelip oturcak.Allah yardımcımız olsun öyle karışık birseyin içindeyim Allahın izniyle 35 gün sonra doğum var bakalım ne olacak 🤦🏻♀️ dert postuna çevirdim bianda kusura bakmayın hakkınızı helal edin