Ndtrkd senin yapıcagın birşey yok kolda ki yara gibi birşey degilki iyleşme süresini hızlandırasın bebek yukarı çıktıkca oda yukarı çıka bilir 30.haftana kadar beklicek ve takiplicek doktorun ona göre dogum şekline ve neleri yapmaman gerektigini söylüyecek 3aşaması var hangi aşamada onları takiplicek v.s benim çıkmadı çıkan oluyor her insanın farklı 🤷♀️