sevaldqn1 Civciv_ Bsr_0 En son 8cm açıklığı vardı spinal doğum olacağı için belinden iğne vurulmuştu ağrıları hafiflesin diye hafiflemişti yemek yiyip uyuyacaktı doktor biraz dinlen alalım demişti 2 buçuk saat önce muhtemelen doğurmuştur yazdım bakmadı henüz bende haber bekliyorum 🥹
-Annem sevaldqn1 Ay inşallah sağlıkla kucağına alır ☺️🙏🏻 Bende okurum 10 tanee 💁🏼♀️ Haftası kaçtı acaba ?
-Annem sevaldqn1 Maşallah fazla bekletmemis annesiniii ☺️ Bende 37+3 oldumm inşallah benim oğlum da bekletmezz 🤭
sevaldqn1 -Annem sağ salim alalım kucağımıza inşallah bitanem açelya biraz sabırsız çıktı daha once gelcekti iğne vs vuruldu anca bu haftaya kadar gelebildi dört gözle bekliyorduk zaten hangimiz önce dogurcaz diye hilal doğurdu ben kaldım 😂🥹
-Annem sevaldqn1 Amin insalalh canimm🙏🏻 Baksen cimcimeye baya hızlı çıkmış hemdee 🤭 Daha gelmeden namı geldii küçük hanimefendinin 👶🏼 Hilal elendii kalan sahalar bizimdir diyorsunn 😂
myangelson sevaldqn1 Naime hanıma söyle hayrına bana bir kalp verin diye 😂 ama bu kalpler öyle kolay alınmadı bu forumda verilen emekler yapılan yorumlar geçirilen zamanlar var yorum yaparak az parmaklarımı yormadim ben burada falan diyormusum 😂😂😂😂🤪🤪
sevaldqn1 8mucizem8 şuanlık yok haber canım muhtemelen dogurmuştur saat 2 gibi açıklığı 8cmdi zaten kendine gelmeyi bekliyordur büyük ihtimalle