Arkadaşlar, ahşap beşik sipariş ettik, gelen beşik kesinlikle fotoğraftaki beşik değil, birçok yerinde küçük hasarla geldi. İki gün ağzımı açmadım eşim üzülmesin diye sonuçta monte etmeye bi sürü uğraştı ama cidden biri 20 yıl kullanmış çöpe atmış ben de alıp eve getirmisim gibi duruyor. Müşteri hizmetlerini aradım ama sadece destek için mail atılabiliyor. Çok ama çok üzgünüm ne yapayım bilemedim.