Merhabalar, herkese selamlar🌸 17+4 günlük hamileyim biraz okuyorum bakınıyorum tabi herkes gibi ama bebeğin bu dönemler de hareketlerini hissedenlere çok rastladım. Ben hiç birşey hissetmiyorum hatta ilk 3 aydan sonra mide bulantılarım falan da geçti. Kanamam, kasıklarım da sancı kramp vs yok. Çok normal devam ediyorum yani. Öyle çok şeyler okudum ki bebeğimin karnımda kalbi durmuş hiç fark etmedim vs gibi şimdi buna taktım ödüm kopuyor ki acaba bişey mi oldu diye. Doktor a 2 hafta önce gittim yolunda herşey 1 ay sonra tekrar görüşelim dedi. Kontrolüm e de daha çok var. İnanılmaz vesvese yapıyorum benim gibi olan var mı gerçekten merak ediyorum😞 herkese teşekkürler şimdiden, hepinize sağlıklar🌸