Hacer44 Arkadaşlar gebeliğin başından beri bulantı ve kusmalarım hiç geçmedi. Haftada 1 şiddetli kusmam mutlaka oldu. Şu an 31. haftamdayım ve 2 gündür boğazımdan su dahil geçiremiyorum. İçtiğim gibi kusuyorum. Midem kasılıyo. Dün acile gittim doktor prilam verdi akşam içtim. Gece 3 te midemin kasılmasına açlığa daha fazla dayanamayıp yarım parça tam buğday ekmeğiyle su içmeye çalıştım. Onu da anında kustum. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı?
mommys1 Hacer44 benimde 29. haftada midem tekrar bulanmaya başladı kusacak kadar değilim ama tiksiniyorum yediklerimden baş ağrısıda aşırı arttı
KsedaGG Hacer44 benim de ilk çok ağır geçmişti ve 29 da tekrar başladı bulantı koku hassasiyeti. Şiddetli kustum hatta. Prilam hala içiyorum. Yapacak bişey yok az kaldı 🙏🏻🙏🏻
M112 Benimde yeniden başladı bulantilarim bir iki kustum 32. Haftadayim. Rahim ağzı acilmalari yavaş yavaş başlıyormuş son dönemde, o hareketlilik mide bulantısı yapıyormuş. Bende çok şaşırıp doktoruma sormuştum tam gitti bulantilar geri geldi diye