Nr_avc3 canm suan dhaa midesi kucuk ☺️ muhakkak doyuyordur tasalanma🌼 bebislerimiz, her zmaan ac oldugu icin emmiyor ki. Onlarin suan tek bildigi sey emmek. Refleksleri bu yani. Sen eline kaşik versenn onu da emer. Baska bsey bilmiyorlar ki ☺️ hickirik tutunca çişini yapmis da olabilir. E bu da doydugunu gosterir. Sarilik da kakasini yapa yapa gececek inşaallah. Sen emzirmeye devam et 🌼