Kizlar bebegim 2.5 aylik. Kaka rengi 3-5 kere yesil olmustur belki bu zamana kadar. Onun disinda hep sarı. Ama sıvı. Ben sivi olmasini normal zannediyordum ama normal degilmis galiba anlamadim. Youtubeda osman gonulal mi ne bi Dr var ya onu izliordum, bebegnizin kakasi sari,pütürlü ve kokusuzsa normaldir ama eger sarı,sulu ve kotu kokulu bi kaka varsa, bol miktarda suluysa hatta bezinden tasacak gibi oluyorsa bagirsak enfeksiyonu olabilir diyor. Benm bebegmin kakasi bildim bileli boyle. Sulu yani ve nerdyse kakasi hep kokulu, ki hala oyle. Kokusuz cok nadir oldu belki. Bezinin yanlarina kadar da geliyor kakasi ve puturlu degil. Puturluden kasıt ne onu da anlamadm ya neyse. Her neyse iste, ben normal zannediyordum ama degil miymis yani smdi? Sizde durumlar nasil acaba? Ona gore doktora gidecegim inşaallah ama buraya da bi yazmak istedim