9 haftalık hamileyim, her akşam mide bulantısı oluyor. Saat 10 olmadan uyumak zorunda oluyorum, sabah 6da kalkıp işe gidiyorum, sabahları iyi oluyorum. Son 1 hafta mide yanması ve qarip bir mide ağrısı mi desem, sanki midem ağırlık gibi aşağı doğru çekiliyor. Çok rahatsız edici bir hiss, anlatamıyorum bile. Kim nasıl geçirdi 1 trimesteri? Paylaşın lütfen 😇