
Öncelikle iç karnım dar olduğu için yırtık ve çatlakların oluştu her hangi bir krem kurtarmazdı beni düzenli de kullandım ama doktorum ben 3 aylık gebeyken bile yırtılır çok dar demişti neyse sağlık olsun neyse konumuza gelirsek bu tuhaf konuya hatta bana çok mantıksız geldi ama kafamın içine oturdu böyle larp diye 🙄