Doktora göstermeden kullanma bence. Benim de başıma gelmişti bartholin apsesi olduğunu söylediğim halde (ikinci kez yaşıyordum ordan biliyorum) doktor olan benim sen çok mu biliyosun çıban bu deyip kara merhem verdi. Enjektörle boşaltıp antibiyotikle geçecek olan apse o krem yüzünden sertleşti ve ameliyat olmak zorunda kalmıştım. Gerçi bahsettiğin yer bartholin e uymuyor ama yine de göster derim