Sevinc-Berna87 Gebelik testi icin nasil hesaplanır son adet tarihimi yoksa yumurtlamadan +14 gün sonraki tarihmi test yapilmali ?
asell13 Sevinc-Berna87 ne zaman yumurtladığını bilemezsin ama erken gebelik testiyle 5 gün kala bakabilirsin
sweethome1000 Sevinc-Berna87 canmmmm hayırlı olsunnn pozitifi görmüşsün :) son adet tarhinin ilk gününü alıyosn. gebelik hesaplama diye gir. internetten hesapla. happy mom uygulamasında da hamlelik takp kısmı var orda da son adetin ilk gününün tarhini gireceksin
birmucize1 Son adet tarihinden 14 gun sayinca yumurtlama oluyo tabi bu herkeste bir degil bazisi erken bazisi gec yumurtluyor yumurtlama gununden baz alinarak 14 gun sayilirsa test yapilacak gun cikiyor
Sevinc-Berna87 birmucize1 tam 14 gün sonra yapildiginda test dogru cikiyor dimi bu erken gebelik teslerinde 6 gün önce yaziyor ya ozaman yumurtlama göre hesaplanmiyor onlar dimi
birmucize1 Sevinc-Berna87 lh yani ovulasyon testi kullanarak dogru yumurtlama gununu bul daha sonra catlama olduktan 14 gun sonra test yapmalisin daha erken cikmaz idrar testinde 11-12. Gunde kanda ogrenebilirsiniz belki Ben 18-19 ekimde yumurtladim diye dusunuyorum 30 ekimde kan verdim beta hcg 11 cikti suan gebeyim
Sevinc-Berna87 birmucize1 benimde yumurtlama günüm 27 de dün sabah ihrar testi yaptim pozitif bugün sabah farkli markayla yaptim aşiri silik cimti kafam allak bullak bi hesaplasana
nzlbrn Sevinc-Berna87 Bence sürekli idrar testi yaparak sadece kafanızı bulandırırsınız net bir sonuç vermiyor çünkü kan verip emin olursunuz
_Mother_ Sevinc-Berna87 ayyy canım merakla bekliyorum inşallah güzel haberlerle bende bir kaç saat sonra gidip kan verecem
Sevinc-Berna87 sweethome1000 bakdim canim 3 haftalik diyor gebeligim dogruysa tabi hamileysem umutsuzlandım biraz ya dün sabah poztifi gördüm daha da göremiyorum niye acaba kızlar