Semagzll Kivircikkuala bende insaAllah Çarşamba olacağım nasip olursa doktor çok olumlu konuşmadı ama ben çok ısrarcı oldum ☺️
mucizeolsunn Kivircikkuala ben Eylül ayında aşılama oldum tutmadı bu ayı boş geçtik adet olursam tejrar gideceğim bakalım ne olacak bu ay mfk kullandım ve adetim 12 gün gecikti ilk defa böyle bişey yaşıyorum
noble1 Merhaba bende sizden bilgi alabilir miyim :) kürtajdan sonra 8.ayımdayım hamilelik oluşmazsa iğne tedavisini neye göre veriyor doktor acaba? Yumurtalıklar zaten olgunlaşıyosa mesela vermez mi iğne
Kivircikkuala noble1 inan hiç bilmiyorum kuzum çünkü ben özele gitmiyorum devlette işler farklı infernelitile bölümüne gidiyorum ya hiç olmadı benim daha önce gebelik işleyiş farklı olabilir
hilaleee Kivircikkuala canım biraz zordu tabi kasmamaya çalıştım kendimi ama sonu güzel olsun yeterki❤️ şimdi evdeyim uzanıyorum