Songul_52 Sabah 5 ten beri kasık ve kasık altına aniden ara ara sancı gibi ağrı giriyor 24 haftalığım en son doktora gidincr bebeğin eşiği aşağıda olduğu söylemişti bi ara geçti yine ağrı giremeye başladı ne yapmam lazım
Mia0121 Songul_52 Böyle durumlarda uzanıp dinlenmek şart hiç bişekilde vücudu zorlamayın ani hareket yorucu işler olmamalı dinlene dinlene inşallah geçer tabi öncelik doktorunuzun tavsiyeleridir
Yassmiinn Songul_52 bende birazdan görüneceğim benim erken doğum riskim var o yüzden riske atamıyorum Allahım vaktinde gelmesini nasip etsin dua istiyorum lütfen