NisaSevgili Kiraz93_ arkadaşım yaptı orada kuzum bende 30. Haftaya kadar oraya takipliyfim. Başka hastaneye geçmek zorunda kaldım
DamlAmm28 Kiraz93_ bende şuan gidiyorum orda doğum yapmayı düşünüyorum 2 sezeryanim bende burda bekleyeyim
Kiraz93_ Yapan yok sanırım cevapta yok ben normal di birincisi buda öle olur peki gebzede detaylı ultrason a giden varmı