Detaylı ultrasona kaçıncı haftada girdiniz?
Gzmg42 21de gittm
Gzmg42 22+1 im muayene olmak için bekliyorum🤭🤲
Gzmg42 22. Haftada girdim
Gzmg42 20 +4 günlükken girmistim
Gzmg42 22. Haftamda gitmiştim
Gzmg42 21+1 de gittim
Giren arkadaşlara bir sorum olacak 😘 detaylı ultrason karından mı vahinadan mı yapılıyor 😬
Ozgeee36 karından
Ozgeee36 karından canım
Gzmg42 20.haftada girmiştim
Teşekkür ederim güzel anneler🤗 yani 20. Haftada başlıyor