Beyzilii bez yerine ıslak mendil ve faklı aylarda kıyafet tercih edebilirsiniz özellikle kalın kazak eşofman gibi 1_2 yaşında bile giyebileceği biz sana en iyi marka bezinde söylesek bebeğine alerji yapabilir en kotusunude söylesek ayni ve bebek belki doğduktan sonra gelişimi iyi olur sütün yada mama yarar tosbik bebek olur aldığın bezler küçük gelme ihtimali olur onun yerine 2 yaşa kadar zıbın stoguda yapabilirsin ama yinede en uzun 5 numara kullanılıyor